4 Nisan 2015 Cumartesi

Zengin Olmayı Seçin!


Bana en çok sorulan soru şudur: "Herhangi biri zengin olabilir mi?"
Yanıt her zaman evet'tir.Evet, herkes zengin olabilir; ama buna karar vermelisiniz, yani zengin olmayı seçmelisiniz.
İlk olarak kendi kendinize zengin olmayı gerçekten isteyip istemediğinizi sormalısınız.
Bunun aptalca bir soru olduğunu düşünebilirsiniz; fakat gerçek olan şey, bizim zenginliği yaratmayı kendimize kapattığımızdır.
"Bir kere siz, gerçekten zengin olmaya karar verdiğiniz zaman; bunun elde edilmesi yalnızca zaman meselesidir.Zenginlik yalnızca bir zihin durumudur."

Profesyonel olarak ben bir bestseller yazar olmuştum, çok popüler bir konuşmacıydım ve aranan bir danışmandım.
Bütün bunlar, 30 yaşıma gelmeden 700 milyon dolarlık bir servete sahip olmamı sağlamıştı.
Ben bir kişinin ömrüne sığamayacak kadar önemli başarılara imza atmıştım.Hatta belki de 20 ömür bunu başarmak için yeterli olmazdı.
Şimdilerde ben 40'lı yaşlardayım ve çok sayıda televizyon programında boy gösterdim ve radyo gösterilerine katıldım.Milyonlarca insan, zenginlik ve refah içinde yaşamak için benden yardım istiyorlar...
Peki bu nasıl olmuştu?
Ben küçük bir çocuk iken Chicago'nun küçük bir kasabasında yetiştim.Hayalini kurduğum tek şey, böyle (zengin ve refah) bir yaşam  sürmekti.O zamanlarda "Ben zengin bir kişi olacağım" derdim kendi kendime yüzümde bir gülümseme ile.Evet, kendim için böyle bir yaşam yaratmış olmaktan mutluluk duyuyorum.
Bunu siz de yapabilirsiniz!
Yapmanız gereken tek şey: "Zengin Olmayı Seçmek"tir.
-Richard Krawczyk

Hiç yorum yok: