20 Haziran 2015 Cumartesi

Ahmet Nazif Zorlu: "Bulunduğum yere çalışarak geldim."



Bulunduğum yere çalışarak geldim.

Çocukluğum zor şartlarda geçti; ama ağabeyim de ben de hırslı ve hayalleri olan bir yapıya sahiptik.
15 yaşında başladığım ticari yaşamımda hep büyük ideallerim ve bu ideallere ulaşmak için  azmim vardı.

Eğitim, başarıya giden yolda olmazsa olmazlar içinde, ancak tek başına yeterli değil.
Teorik bilgi, pratikle desteklendiğinde anlamlı oluyor ve kişiyi başarıya taşıyor.
"Ne yaparım da patron olurum?"dan önce, "Ne yaparım da işi öğrenirim?","Ne yaparım da öğrendiklerimi geliştiririm?" sorularına yanıt aranmalı.

Risk almaktan hiç korkmadım, ama sorumluluklarımın bilincinde, hep planlı ve programlı hareket ettim.Önemli olan, uzun vadeli düşünebilmek...

Başarı için çok çalıştım.
Ve bu, hep yanıma kar kaldı.Çok şey öğrendim.Belki gençlik yıllarımdan fedakarlık ettiğim söylenebilir, ama her şeyin bir bedeli var.Ben tercihimi çalışmaktan yana kullandım ve bugün bir başarıdan söz edebiliyorsak, ben bunu çalışmaya borçluyum.
Daha iyi bir eğitim almış olmayı isterdim, ancak o günün koşulları böyle bir tercih yapmama neden oldu...

Beni buralara getiren öğrenme hevesim ve çalışma azmim olmuştur.
Benim için hedef zengin olmak değil, başarılı olmaktı hep.İkisi birbirinden çok farklı şeyler, dikkat etmeliyiz...

Ahmet Nazif Zorlu
Zorlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı

Hiç yorum yok: