12 Eylül 2015 Cumartesi

Arkana Bakma!


Eğer bir konuda hayal kırıklığı yaşadıysanız, başka bir hayal kurun.
Yere çakıldıysanız, ayağa kalkın ve yürümeye devam edin.
Kapı yüzünüze kapandıysa, başka bir kapıyı zorlayın.
Ne yaparsanız-yapın, ama köşeye çekilerek "kendinize acımayın!"
Yıllar boyu yapmış olduğum bütün finansal hatalarıma rağmen, ben yine de bugün birkaç milyon doları olan birisi haline geldim.Bunun sebebi; geçmişe(arkama) bakıp durmaktansa, geleceğe odaklanarak yaşıyor olmamdır.
"Keşke" sözcüğü, dünyadaki en üzüntü veren sözcüklerden birisidir.
"Keşke şunu yapsaydım!" gibi cümleleri zihninizden ve konuşmalarınızdan çıkarın.
Bunları kullanmanın, size hiçbir yararının olmadığını çok iyi biliyorum.Çünkü ben de bunları yaşadım! Onun yerine yapmanız gereken şeyi, BUGÜN ve HEMEN ŞİMDİ yapın.Yani geçmişi kendi haline bırakın.

KAYNAK: Start Late Finish Rich / David Bach

Hiç yorum yok: