10 Mayıs 2017 Çarşamba

Neden BUDALA, HASTA ve BEŞ PARASIZSIN? -Randy Gage



Neden BUDALA, HASTA ve BEŞ PARASIZSIN? -Randy Gage paylaşan: cihan_akyol

Neden BUDALA, HASTA ve BEŞ PARASIZSIN? ve 
Nasıl daha AKILLI, SAĞLIKLI ve ZENGİN olursun?

Öyle bir hayat yaşadım ki, çok az insan zenginliğe ulaşmak için böylesi bir güç sergilemiştir.Hastalıktan zengin bir sağlığa ulaştım.Kekin içinden diş macunu çıkan bir evden multi-milyonerliğe uzandım.İntihara meyilli birinden, tatmin ve mutluluk dolu bir hayat süren bir adama evrildim.
Bu değişimler birtakım faktörlerin sonucuydu.
İnançlarımı değiştirmek, günlük olarak kişisel gelişimime vakit ayırmak, zenginlik yasalarının nasıl işlediğini öğrenmek ve bunun gibi şeyler.Fakat tüm bu faktörlerin temelinde yatan şey, hayatımdaki insanları değiştirmiş olmamdır.
Ben de hasta ve meteliksiz doğdum ve yaklaşık 30 yıl bu şekilde (budala, hasta ve beş parasız olarak) yaşadım.Fakat bunların üstesinden gelmeyi başardım ve herkesin de aynısını yapabileceğine inanıyorum.
Çoğunun içinde bulundukları şartların kurbanı olduklarını kabul etsem de, kurban olarak kalmaları gerektiğine inanmıyorum...
-Randy Gage (Multi-milyoner)

Hiç yorum yok: