26 Ağustos 2014 Salı

Neden ZENGİN değilsin?..



v  NEDEN ZENGİN DEĞİLSİN?” adlı ilk kitabım için araştırma yaparken, zengin ve yoksul arasındaki tek farkın; zenginin zengin olmayı seçmesi ve yoksulun bunu seçmemesi olduğu sonucuna vardım.
v  Hayat bu kadar basit, sadece “SEÇİM” ile ilgili.
v  Hayattan istediğiniz her şey sizin olacaktır; eğer onu heyecan ile ister ve onu seçebilmenize yetecek kadar kendinize değer verirseniz.


ü  Napoleon Hill’in “DÜŞÜN VE ZENGİN OL” kitabını okuduktan yaklaşık 3 ay sonra milyoner olmanın bir “SEÇİM” olduğu sonucuna vardım ve seçim yaptım.

ü  Bu “seçimin” önemini anlamanız için, bir milyon dolara “sahip olmak” la, milyoner olmak arasındaki farkı görüyor olmanız lazım.
ü  Siz, milyoner olmayı seçtiğinizde, milyonları kendinize çeken bir mıknatısa dönüşürsünüz.
v  OLMAK” her zaman “SAHİP OLMAK” tan önce gelmelidir.
v  Ben sadece milyon dolara sahip olmak istediğime karar vermemiştim, ben “milyoner OLMAya” karar vermiştim.
ü  Bu amacıma ulaşmak için, hiçbir zaman kısıtlaması koymadım ve bu fikri asla takıntılı bir hale getirmedim.
ü  Hatta amacımı unuttum bile.
ü  Kendimi, milyoner olarak gördüğüm imaja adadım, ona tamamen inandım, bunu gerçekliğim olarak kabul ettim ve bunu bilinçli bir şekilde düşünmeyi unuttum.
ü  Aslında işimi büyütmekle o kadar meşguldüm ki, neredeyse iki yıl boyunca milyoner olma hedefimi hiç düşünmedim.
ü  Milyoner olmayı seçtiğimi hatırladığımda, sonuçlara bakmanın zamanının geldiğine karar verdim.
ü  İkinci milyonumu yapmak üzere yolu yarılamıştım bile.

v  Benim milyoner olmamdan etkilendiniz mi? Etkilenmeyin!
v  Milyoner olmanın sadece “SEÇİM” yapmakla alakalı olduğu fikrinden etkilenin.

·   Benim sizden daha akıllı veya daha çalışkan olduğum için milyoner olmadığımı anlıyor olmanız lazım.
·         Hiçbir özel eğitim almadım; yola başlarken beni öne taşıyan hiçbir avantajım yoktu, yatırım yapacak param da yoktu.
v  Sizinle benim aramdaki tek fark; ben zengin olmayı seçtim ve siz seçmediniz.
·         Bu kadar basit.

v  SONUÇ: Milyoner olmak, sadece “SEÇİM” meselesidir.

·         Bana inanın.
·         Eğer ben seçtiysem ve olmuşsa, bunu siz de yapabilirsiniz.
·         Eğer sizi ikna edebildiysem, bu sizin olumlamanızı yapmanız için en doğru zaman demektir.
v  Nasıl olacağını bilmeniz gerekmiyor.

v  Yapmanız gereken tek şey; SEÇİM YAPMAK.

KAYNAK: Çözüm Olmak / Darel Rutherford

Hiç yorum yok: