23 Kasım 2014 Pazar

Donald J. Trump ve dilenci...


1990'larda pek çok iyi insan iflas etmişti; ama ben hiç iflas etmedim.
Bununla birlikte şirketimin milyarlarca dolar borcu vardı.
Kişisel olarak da kendimin "900 milyon dolar" borcu vardı.
Bir gün caddede yürüyordum ve eşim Marla'ya: "Şuradaki dilenci benden 900 milyon dolar daha değerli" dedim.O da, "Ne demek istiyorsun?" diye sordu."Çünkü benim 900 milyon dolar borcum var, en azından onun cebinde parası var" dedim...

Şunu unutmayın: Büyük bir zorluk içine girecek olursanız, daima kendinizi iyi hissetmenizi sağlayacak şeyler üzerine odaklanın.
Bunun sadece zaman içinde bir an olduğunun ve geçeceğinin farkında olun.

Bakışınız, gelecekteki daha iyi zamanlara çevrili olsun.
Odaklanırsanız, bu iyi zamanlar kesinlikle gelecektir.
İşler sonsuza dek inişte olmaz ve olmayacaktır da; işler daima yön değiştirir.

Bunu defalarca gördüm...
-Donald J. Trump
(ABD'li  milyarder iş adamı, girişimci ve yazar)


Hiç yorum yok: