14 Kasım 2014 Cuma

TUTKUNUZU BULUN


Yaptığınız işi sevmelisiniz, aksi halde neyle uğraşırsanız uğraşın başarılı olamazsınız.Yaptığınız işi severseniz daha sıkı çalışırsınız, daha sıkı çalışırsanız yaptığınız işte daha iyi olursunuz ve hayattan daha fazla zevk/keyif alırsınız.Yaptığınız işi bilmeniz ve sevmeniz, pek çok problemi çözmeye yetecek bir anahtardır.
İnsanlara faydalı olacak TUTKUNUZU BULUN ve tutkunuz üzerine yoğunlaşın; para ardından gelecektir.
Nasıl para kazanırım, diye düşünmeyin.
Bunun yerine, insanlar ve çevrem için faydalı ve değerli ne üretebilir veya nasıl bir hizmet sağlayabilirim diye düşünün.
Ben bu basit felsefeye sımsıkı bağlı kalarak kat be kat milyarder oldum.
Pek çok kişi kariyerime başlarken babamdan bana kalan çok para olduğunu düşünüyor.Gerçek şu ki; bu işe başladığımda pratikte çulsuzdum, beş parasızdım.Babam bana para vermedi, fakat bana zengin olmanın formülünü verdi: 

"SEVDİĞİN İŞTE ÇOK ÇALIŞ!"
-Donald J. Trump
(ABD'li milyarder iş adamı, girişimci ve yazar)

Hiç yorum yok: