17 Mart 2015 Salı

Bilge Olmak


Bilge birine sordum: "Ne zaman okuyorsunuz?" 
Şöyle cevapladı: "Ne zaman okumuyorum ki? Sabah kalktığımda okuyorum, gün içinde fırsat bulduğumda ve her gece.Hafta sonlarımın çoğunu harika bir kitabı okuyarak geçiriyorum.Kitaplar benim sadık yoldaşlarımdır."
Ve gülümseyerek ekledi: 
"Günde üç öğün yersen doymuş olursun.Günde üç öğün okursan bilge olursun."
Maalesef çok sayıda insan, okulu bitirdikten sonra eline bir daha kitap almıyor.
Çok sayıda insan aklını yeni görüşlere ve güçlü düşüncelere kapamış durumda.
Bir kitabın içinde keşfedeceğiniz tek bir fikir, dünyayı görme biçiminizi değiştirebilir.
Bir kitabın içindeki tek bir fikir, insanlarla olan iletişiminizi dönüştürebilir.
Bir kitapta bulduğunuz tek bir fikir; daha uzun yaşamanıza, daha mutlu olmanıza, daha başarılı olmanıza ya da mesleğinizde sıradışı sonuçlar almanıza yardımcı olabilir... 

-Robin Sharma


Hiç yorum yok: