15 Mart 2015 Pazar

HER GÜN iyi bir şeyler okumaya zaman ayırın!


Babam bir keresinde şöyle demişti: 
"Kiranda, hatta yiyecek masrafında kesinti yap, ancak iyi bir kitaba para yatırmayı asla sorun etme!" 
Bu güzel fikir, bütün hayatım boyunca bana yoldaşlık etti.

Onun felsefesine göre hayatı tamamen yeni bir seviyeye yükseltmek ve dünyayı algılama biçiminde devrim yapmak için bir kitaptaki tek bir fikir yeterdi.
Bu yüzden evimiz kitapla doluydu.
Ve şu anda günde en az bir saatimi okumaya ayırmak için çabalıyorum.
Sadece bu alışkanlık sayesinde değişebildim.Teşekkürler, baba.
Belki de öldüğümde, çocuklarıma bırakacağım en büyük armağanım "kütüphanem" olacak.

Kişisel gelişim, liderlik, ilişkiler, iş dünyası, felsefe, sağlık, maneviyat, büyük yaşamlar ve diğer pek çok önemli konuları içeren kitaplarım var.
Bu kitaplar, düşünme biçimimi şekillendirdi, kişisel felsefemi oluşturdu, beni şu anda olduğum adam haline getirdiler.
Bana göre kitaplarım, paha biçilmez...
HER GÜN iyi bir şeyler okumaya zaman ayırın!
Saygı duyduğunuz birisinin kitabını okumak, onların dehalarının bir kısmının size geçmesini sağlar.
Harika bir kitabı bırakan bir el, bir daha asla aynısı gibi olmaz.

OKUMAK, "formda" ve en yüksek seviyenizde kalmayı sürdürmek için bildiğim en iyi yöntemlerden biridir.

İyi bir kitabı okumanın, yazarla sohbet etmekten farkı yoktur.Sohbetlerimiz bizi şekillendirir.
Yanınızda HER ZAMAN bir kitap bulundurun!
Zamanınızı iyi yönetmek için uygulayacağınız en akıllıca stratejilerden biri; hiçbir yere kolunuzun altına bir kitap koymadan gitmemektir.
Aklınızı büyük fikirlerle ve şaşırtıcı düşüncelerle doldurun.
Ruhunuzu umut ve ilhamla donatmak için kitapları kullanın.
Ayrıca, eğer benim gibi okuyabileceğinizden daha fazla kitap satın alma gibi bir alışkanlığınız varsa, kendinizi suçlu hissetmeyin; çünkü kendi kütüphanenizi oluşturuyorsunuz.Ve bu da güzel bir şey...


KAYNAK: The Greatness Guide / Robin Sharma


Hiç yorum yok: