10 Ocak 2016 Pazar

Neden Zengin Değilsin?


NEDEN ZENGİN DEĞİLSİN?” adlı ilk kitabım için araştırma yaparken, zengin ve yoksul arasındaki tek farkın; zenginin zengin olmayı seçmesi ve yoksulun bunu seçmemesi olduğu sonucuna vardım.
Hayat bu kadar basit, sadece “SEÇİM” ile ilgili.
Hayattan istediğiniz her şey sizin olacaktır; eğer onu heyecan ile ister ve onu seçebilmenize yetecek kadar kendinize değer verirseniz.


Benim milyoner olmamdan etkilendiniz mi? Etkilenmeyin!
Milyoner olmanın sadece “SEÇİM” yapmakla alakalı olduğu fikrinden etkilenin.

Benim sizden daha akıllı veya daha çalışkan olduğum için milyoner olmadığımı anlıyor olmanız lazım.Hiçbir özel eğitim almadım; yola başlarken beni öne taşıyan hiçbir avantajım yoktu, yatırım yapacak param da yoktu.
Sizinle benim aramdaki tek fark; ben zengin olmayı seçtim ve siz seçmediniz.Bu kadar basit.
SONUÇ: Milyoner olmak, sadece “SEÇİM” meselesidir.
Bana inanın.Eğer ben seçtiysem ve olmuşsa, bunu siz de yapabilirsiniz...


Gerçek şu ki, nüfusun %96’sı, paranın ne olduğunu ve nasıl kazanıldığını gerçekten bilen %1’lik kesim için çalışmaktadır.
Size para hakkında öğretilenlerin, neredeyse hepsi yanlış.
Kazandığınız paranın yaş, cinsiyet, meslek, zeka, nerede yaşadığınız ile hiçbir alakası yok.
Sürekli parasız dolaşan pırıl pırıl insanlar tanıyorum, aynı zamanda bana hiç de zeki gözükmeyen milyoner tanıdıklarım da var.
Milyonerlerin sizden önde olmalarının nedeni, yolculuklarına başlarken “milyoner olmayı seçmiş” olmalarıdır.
"Zengin olmaya koyduğunuz taahhüt, parayı çeken bir kutup oluşturur."
(KAYNAK: Being The Solution/Darel Rutherford)


Hiç yorum yok: