9 Ocak 2016 Cumartesi

Sizi Öldürmeyen Şey Güçlü Kılar


1990'larda pek çok iyi insan iflas etti.Ben hiç iflas etmedim, ama cehennemden geçtim.Şirketimin milyarlarca dolar borcu vardı.Ayrıca kişisel olarak da 900 milyon dolar borcum vardı.
Bir gün caddede yürüyordum ve eşim Marla'ya, "Şuradaki dilenci benden 900 milyon dolar daha değerli" dedim.O da, "Ne demek istiyorsun?" diye sordu."Çünkü benim 900 milyon dolar borcum var, en azından onun cebinde parası var" dedim.
Yenilgiyi kabul ederseniz, yenilgiye uğrarsınız.Asla yenilginizi ilan etmeyin.
Kontrolünüz dışında pek çok şey gelişebilir, ama havlu atmayı asla bir seçenek olarak değerlendirmeyin.
Her zaman savaşmaya devam edin.
Durumun kötü olduğunu kabul eder, ama zorlukları atlatmaya kararlı olursanız, o zaman daha çok şansınız var demektir.Bu sizin seçiminiz.
Kötü gidişatın korkutucu olduğunu kişisel deneyimlerimden biliyorum; fakat bunların kendime güvenimi yıkmasına izin vermedim...
Şunu unutmayın: İşler sonsuza dek inişte/kötü olamaz ve olmayacaktır da; işler daima yön değiştirir.Yeter ki bakışınız gelecekteki daha iyi zamanlara çevrili olsun.Odaklanırsanız, bu iyi zamanlar kesinlikle gelecektir.Bunu defalarca gördüm...
-Donald Trump (Ünlü milyarder)


Hiç yorum yok: