18 Ocak 2015 Pazar

Başarı Bir Seçimdir


Ø  Karşılaşıp konuşsaydık ve siz bana “Yalnızca bir yıl içinde hayatımda istediğim ve hak ettiğim başarıyı bana verecek ne yapabilirim?” diye sorsaydınız, size önünüzdeki yıllarda, yapabileceğiniz her şeyden daha çok başarı sağlayacağını bildiğim bir şeyi önerirdim.   

Ø  Bu öneri; gelecek yıl boyunca her sabah aynanın önünde durup, kendinize şu sözleri söylemeniz olurdu: 
          “Ben başarılıyım.
Başarılı olmayı hak ediyorum.
Başarılı olmayı seçiyorum.”

Ø  Size başarının ne olduğunu anlatmayacağım.
·         Onu bulmak için uygulayacağınız bir formül de vermeyeceğim.
·         Yalnızca bu sözleri söylemenizi önereceğim.

Ø  Bu sözleri sesli söylemeniz gerekmez, yalnızca düşünmeniz bile yeterlidir, ancak bu sözleri aynaya bakarken yüksek sesle söylemeniz daha etkilidir.
·         Bu sözleri ilk söylemeye başladığınızda, onlara inanmanız bile şart değildir.
·         Yalnızca onları söylemeniz yeter.

Ø  Siz bu sözlere inansanız da, inanmasanız da, beyniniz tamamen aynı şekilde bu “programlamaya” uygun hareket edecektir

Ø  Bugünden itibaren bir yıl içinde, bu sözleri aksatmadan her gün –mümkünse her aynaya baktığınızda- söylediğiniz takdirde, yaşamınızda olanlar hakkında bana anlatacaklarınızı şimdiden biliyorum.
·         Bir yıl öncekine nazaran daha başarılı olma şansınız yüksektir.
·         Çünkü başarmayı seçmenin sonucu kaçınılmazdır.

è Başarıyı seçtiğiniz ve ona sahip olmaya karar verdiğiniz zaman, başarı oluşmaya başlar. 
è Başarılı olmada farkı yaratacak olan sizin “seçiminiz” dir.

KAYNAK : Choices / Shad Helmstetter

ÖNEMLİ NOT: Bu yazıda bahsedilen "uygulamanın" basitliği", lütfen sizi aldatmasın.Gerçekten de çok etkilidir.Çünkü bu uygulama beynin/zihnin çalışma prensiplerine uygundur.
Ayrıca bu öneriyi yapan Shad Helmstetter, hayatını kişisel gelişime adamış (40 yıldan fazla bir süre), önerdiği uygulamalardan dünyada yüz binlerce kişi sonuç almış, kişisel gelişimde dünyaca tanınmış bir uzmandır.Bu yüzden önerileri dikkate alınmalıdır ve uygulanmalıdır...


Hiç yorum yok: