23 Mayıs 2014 Cuma

BEN MUTLUYUM...


Nicholas James Vujicic, 4 Aralık 1982′de doğdu.
Ender rastlanan ve adına tetra-amelia sendromu denilen bir rahatsızlık nedeniyle "kolları ve bacakları olmadan" dünyaya geldi.
Çok zor bir çocukluk yaşadı.
Okul arkadaşları onunla alay ettiler.
Ama o yılmadı, içinden gelen sese kulak verdi.
Şimdi Avustralya’da vaizlik ve motivasyon konuşmacılığı yapıyor.
Bütün dünyayı dolaşıyor ve milyonlarca insana, aslında ne kadar çok şeye sahip olduklarını fark ettiriyor.

Vujicic, bir konuşmasında şöyle diyor:
“İnsanlar zaman zaman son derece umutsuz olduğu düşünülen durumlara düşebilir.
Hatta tekrar ayağa kalkabilmek için her türlü olanak ve araçtan yoksun da kalabilir… 

Şimdi sizlere soruyorum:

-Örneğin, ben yere düştüğümde, 100 kere yeniden ayağa kalkmayı denesem ve 100 keresinde de başarısızlığa uğrasam, yeniden ayağa kalkabilme konusunda tüm umutlarımı yitirmeye hakkım veya şansım olabilir mi?

-Sizce 101. denemeyi aklıma dahi getirmemeli miyim?
Ne yazık ki benim böyle bir şansım yok!
Yaşamımı devam ettirebilmek için ne yapıp edip tekrar ayağa kalkmak zorundayım!”

Bir düşünün; doğuştan kolları ve bacakları olmayan bir adam şöyle diyor: 
YAŞAMAYI SEVİYORUM.
BEN MUTLUYUM...
yorumu sizlere bırakıyorum.

Hiç yorum yok: