21 Mayıs 2014 Çarşamba

DAHA DEĞERLİ HALE GELMEK...


Bir insanın yapması gereken ilk şey; kendisini geliştirmek ve "daha değerli hale gelmek"tir.
Gerisi kendiliğinden gelecektir.
Bu yüzden, her gün kendi üzerinizde çalışmalısınız.
Kendi üzerinizde, işinizden daha çok çalışmalısınız.
Kendi üzerinizde çalışırsanız ve kendinizi değerli hale getirirseniz, istediğiniz her şeyi elde edersiniz.

En çok düşündüğünüz şey olursunuz.
En çok düşündüğünüz şeyleri yaratıyorsunuz.
Soru şu: 
-En çok neyi düşünüyorsunuz?..
En tepedeki insanlar (%5-10'luk dilim), en çok ne "istediklerini" ve ona nasıl ulaşacaklarını düşünüyorlar.
Ve ne istedikleri konusunda netler.
Peki, başarısız insanlar en çok neyi düşünürler?..
Ne "istemediklerini" ve kimi suçlayacaklarını...

Öğrendim ki; eğer adım-adım giderseniz, koyacağınız her hedefi başarabilirsiniz.
Eğer görebildiğiniz yere kadar giderseniz, daha ilerisine gidecek kadarını daha görürsünüz.
Dünyanın en büyük hedefi bile başarılabilir, yeter ki adım-adım gidin.
İşimiz uzaktaki belirsiz olanı görmek değil, eldeki net olanı yapmaktır.
Sahip olduğunuz tek zaman; ŞİMDİ'dir.
Eğer her gününüzü, her saatinizi en iyi şekilde yaşarsanız; geri kalan her şey zamanla yolunu bulacaktır.
GÜNÜ YAŞA, GELECEĞİ DÜŞÜNME!..

Başarının zıttı, başarısızlık değildir; başarının zıttı, sıradanlıktır.


Hiç yorum yok: