21 Mayıs 2014 Çarşamba

Her sabah...

Multimilyoner W.Clement Stone, elemanlarından her sabah;
"KENDİMİ HARİKA HİSSEDİYORUM"
"KENDİMİ MÜTHİŞ HİSSEDİYORUM"
"KENDİMİ SAĞLIKLI HİSSEDİYORUM"
sözlerini tekrarlamalarını istermiş.

Yüzbinlerce satıcısına, büyüklük ve maddi başarı elde etmek için bu üç şevklendirici olumlamayı kullanmayı öğretmiştir.
Hadi gelin bizler de, bu üç olumlamayı her sabah kalktığımızda tekrarlayalım, ne dersiniz?

Ben bunlara ilaveten birde "KENDİMİ SEVİYORUM" olumlamasını da tekrarlayalım diyorum.
Hatta bu sözleri, bir aynanın karşısına geçip yüksek sesle tekrarlayalım ki etkisi daha da fazla olsun.
Unutmayın ki; evrendeki her şey ama her şey enerjidir.
Bizler de enerjiyiz ve enerjimizi artırmak ve bunu olumlu yöne çevirmek de yine bizim elimizdedir.
Size garanti ediyorum ki; bu sözleri her sabah kalktığınızda ve gün boyunca tekrarlayın, gününüz çok daha iyi ve güzel geçecektir.
Herkese güzel bir gün ve güzel bir hafta diliyorum, sevgi ve saygılarımla...

Hiç yorum yok: