21 Mayıs 2014 Çarşamba

KENDİMİ SEVİYORUM!..


Kendinizi sevmek, oldukça sağlıklı bir eylemdir.
Kişisel etkinliğinizin ve diğer insanlarla kurduğunuz mutlu ilişkilerin anahtarıdır.
Kendinize olan sevginiz ve saygınız arttıkça, yaptığınız her işte daha fazla başarılı olursunuz.
Daha olumlu ve rahat bir tavır sergilersiniz.
Yapabileceklerinizden daha emin olursunuz.
Daha az yanlış yaparsınız.
Daha fazla enerjiniz olur ve daha fazla yaratıcı olduğunuzu fark edersiniz.

Çoğumuza "kendini sevmenin" hoş olmayan ve kibirli bir davranış olduğu öğretilmiştir; fakat bunun tam tersi doğrudur.
Gerek kendini her şeyden üstün görmek ve kibirli davranışlar sergilemek olan "üstünlük kompleksi", gerekse de kendini küçümseyici davranışlar göstermek anlamına gelen "aşağılık kompleksi" aslında kendine değer vermemenin ve kendini hiç sevmemenin sonuçlarıdır.

Kendinizi sevdikçe, yapmaya karar verdiğiniz her işi daha iyi yapmaya başlarsınız.
Kendinizi sevdikçe, kendinize olan güveniniz artar, yaklaşımlarınız daha olumlu olur, kendinizi daha sağlıklı, enerjik ve tümüyle mutlu hissedersiniz.

Kendinizi ne kadar çok severseniz, diğer insanları da o kadar çok seversiniz.
Diğerlerine karşı duyduğunuz ve onların size gösterdikleri saygının ve sevginin miktarı, kendinizi ne kadar sevdiğinizle doğru orantılıdır.

Kendinize olan sevginizi; "KENDİMİ SEVİYORUM! KENDİMİ SEVİYORUM! KENDİMİ SEVİYORUM! KENDİMİ SEVİYORUM! " sözcüklerini büyük bir istek ve güvenle tekrarlayarak yükseltmek sizin elinizdedir.
Bu sözcükler ilk başta size biraz abartılı ya da saçma gelebilir, ancak olağanüstü derecede etkilidirler.

Şimdi bir aynanın karşısına geçerek, ta kalbinizin içinden geliyormuşçasına defalarca "KENDİMİ SEVİYORUM! "KENDİMİ SEVİYORUM! KENDİMİ SEVİYORUM! KENDİMİ SEVİYORUM! KENDİMİ SEVİYORUM! "" deyin.
Göreceksiniz ki, kendinizi gerçekten iyi hissetmeniz için bu sözcükleri en fazla beş veya altı kez tekrarlamanız yeterli olacaktır.

Kendinize verdiğiniz değeri güçlendirmek ve kendinizi değerli kılmak için tekrarlayabileceğiniz en güçlü sloganlardan birisi: "KENDİMİ SEVİYORUM! KENDİMİ SEVİYORUM! KENDİMİ SEVİYORUM! " sözcükleridir.

İşler yolunda gitmediğinde veya kendinizi hiçbir neden olmaksızın mutsuz hissettiğinizde; "KENDİMİ SEVİYORUM" diyerek duygularınızı nötralize edebilirsiniz.

"KENDİMİ SEVİYORUM" dediğiniz her seferde ve özellikle de bunu istek ve inançla söylediğinizde, bilinçaltınız bu sözü bir emir gibi kabul eder.
Ve sonra da kendinize verdiğiniz yüksek değer ve üstün performansınızla uyuşmayacak olan eski bilgileri silmek ya da iptal etmek için çalışmaya başlar.

Pek çok kişi "KENDİMİ SEVİYORUM" cümlesini her gün 50 veya 100 kere söyleyerek, kişiliklerinde önemli dönüşümler gerçekleştirmişlerdir.
Bunu ilk kez söylediğinizde kendinizi iyi hissedeceksiniz.
Tekrarladıkça, kendinizi daha da iyi hatta harika hissedeceksiniz.

Kendinize olan sevginizi artırmak ve korkularınızı ezebilmek için bu güçlü sözcükleri pek çok kez tekrarlamanız gerekir:
"KENDİMİ SEVİYORUM! "KENDİMİ SEVİYORUM! KENDİMİ SEVİYORUM! KENDİMİ SEVİYORUM! KENDİMİ SEVİYORUM! "

Güne: "KENDİMİ SEVİYORUM" sözcüğünü bilinçaltınıza nüfuz edinceye kadar, yani 50 ila 100 kez tekrarlayarak başlayın.
Gece uyumadan hemen öncede "KENDİMİ SEVİYORUM" kelimesini 50-100 defa tekrarlayın ve öyle uyuyun.
Gün ortasında ya da gündüz herhangi bir zamanda da bu kelimeleri mümkün olduğunca tekrarlayın; yürürken, bir şey yaparken, beklerken, arabadayken...vs
Ayrıca her aynaya baktığınızda da mutlaka gözlerinizin içine bakarak kendinize yüksek sesle beş defa  "KENDİMİ SEVİYORUM" deyin.
Bu uygulamayı en az 30 gün devam ettirin.
Tabi daha fazla sürede bunu yapabilirsiniz, ancak en az bir ay HER GÜN bunları uygulayın.

Farkı, çok geçmeden fark edeceksiniz.
Beden diliniz, tutumunuz, yüz ifadeniz ve sesinizin tonu olumlu bir şekilde değişecektir.
Kendinize olan güveninizin arttığını, ilişkilerinizde ve yeteneklerinizde büyük gelişmelerin ortaya çıktığını görecek ve hissedeceksiniz.
Kendinizi "muhteşem" birisi olarak hissetmeye başlayacaksınız.
Kendinizi yaptığınız her şeyle ilgili daha pozitif ve istekli hissedeceksiniz; çünkü kendinizi iyi ve olumlu hissetmeye programlamış olacaksınız.

Hiç yorum yok: