21 Mayıs 2014 Çarşamba

BEN...

Şu anda yaşadığınız hayat, nelerin olası olduğuyla ilgili inançlarınızın toplamıdır.
Tek bir inanç ya da beyan, bütün yaşamınızın çekirdeğidir.
Bu düşünce, evrendeki en güçlü ifadedir; çünkü bütün yaradılışın esasını temsil eder.
Hayatın ifadesi olan bu beyan şudur: "BEN".
"BEN" ile başlayan inançlarda kendinizi nasıl ifade ettiğiniz, an be an gerçekliğinizi etkiler.

Gerçeklik; kendi kişisel tanımınız etrafına inşa ettiğiniz kavramdır.
Bu, şu anda var olan gerçekliğinizi "BEN" diyerek inşa edersiniz.

Kendinize biraz zaman verin ve günde kaç kere şimdiki gerçekliğinizi destekleyen "BEN" dediğinizi/düşündüğünüzü fark edin.
"Ben fakirim.Ben sevilmiyorum.Ben yeterince iyi değilim..." diye düşündüğünüzde bilinçaltınızın yaratıcı gücü iş başında demektir.

Hayat oyununda, gücünüzü "Ben fakirim.Ben yapamam.Ben başaramam..." demekte kullanıyorsunuz.
Oyunun ev sahibi (Yüce Allah) şöyle der:
"Bu sizin son cevabınız mı?"
"Evet" dediğinizde Allah "Peki sizindir" der.
Elde ettiğiniz durum "BEN" beyanınızın sonucudur.

Kendinizi her seferinde "BEN" derken yakaladığınızda  -ki bunu günde yüzlerce kez söylersiniz- bu düşünceyle ne yarattığınızı ve istediğiniz şeyin gerçekten bu olup olmadığını kendinize sorun.

"Bu işten bıktım ve nefret ediyorum" dersiniz ve sonra oturup niye her zaman bıkkın ve nefret içinde olduğunuzu düşünürsünüz.
Negatif dualar edersiniz ve Allah dualarınızı kabul etmediği için şikayet edersiniz.
"Ben fakirim" bir duadır.
Gerçekliğinizi SEÇTİNİZ, şimdi bunu yaşıyorsunuz.
Allah dualarınıza cevap verdi.
İşte problem bu...

Herkesi kendinizden uzaklaştırırsınız ve sonra da kimse beni sevmiyor diye şikayet edersiniz.
Dünyaya surat asarsınız, sonra niye acaba kimse bana gülümsemiyor dersiniz.
Göndermediğiniz bir geminin geri gelmesini beklersiniz.
Mutlu olmak sadece basit bir seçimken, siz mutluluğu ararsınız.
İçinde bulunduğunuz koşullar, size hayattan istediklerinizi vermemesine rağmen hala bu koşulları savunursunuz.
Ve bunun gibi daha bir sürü "kurban hikayeleri" söylersiniz kendinize...

Düşünce gücünüzün içinde yaşadığınız "kutuyu" yaratma gücünü anladığınız an, ne kadar güçlü olduğunuzu görmeye başlarsınız.

Hiç yorum yok: